Bayanlar biz 17.haftadayiz ve benim karnimin aşağısında sertlik oluyor. Bir fikriniz var mı acaba?
Sertlik derken acikliyici yazarmisiniz?
sertlik derken ? bebek buyudukce gobekde sertlesicek bu normal
Canım normal bişey bu bebek büyüyor sonuçta :) bende doktora aynı şeyi sordum ultrasondayken o sert şey bebeğin dediği an şok oldum ilk hamilelik olunca anlamıyor insan ne olduğunu bir sorun var sanıyor :))
1,512,432 soru
24,669,069 cevap
367,158 kullanıcı