0 oy
671 göst.
8 Eylül 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (58 puan) sordu
Sonuç kızımız oluyor dua eden herkesten Allah razı olsun kızım olduğuna o kadar çok sevindim ki rabbim herkese hayırlı evlat nasip etsin:)
Gebelik haftası 17+2

4 Cevap

0 oy
8 Eylül 2021 (625 puan) cevapladı
Ay maşallah bende hep erkek olsun istemisimdir önemli olan sağlıkli olması tabiki. 14.haftaya girdim bende Ekim başında kontrolüm var hayırlısı olsun 
-Reklam-
0 oy
8 Eylül 2021 (2,053 puan) cevapladı
Bende 17+3 bugün öğrendik kızımızı sağlıcakla gelsin kuzucuklar
0 oy
8 Eylül 2021 (526 puan) cevapladı
Yaaaa Allahim banada banada banada hayirlisiyla bi kiz evlat noluuurrrr... sizin adiniza cok sevindim Rabbim sagsalim kavustursun bebeginize innnnsallahh❤❤❤❤
0 oy
8 Eylül 2021 (3,821 puan) cevapladı
Sağlıkla kucağına alırsın inşallah :) benimde kızım olucak hemde biraz yaramaz olucak galiba öyle hareketliki 20 haftalığız tekmelerden duramıyoruz :)

1,512,218 soru

24,666,353 cevap

367,000 kullanıcı

...