0 oy
375 göst.
8 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (276 puan) sordu
7+0 dayim dusuk tehditi var diye doktor progestan baslatmisti belim cok siddetli agriyor cok sukur kanamam birseyim yok ama belime igneler batiyor sanki kanama yok acile gitmeye gerek varmi sizce
Gebelik haftası 7+0

1 cevap

0 oy
8 Eylül 2021 (2,256 puan) cevapladı
Ynıyız benim kasıkta da agrım var kanama olursa direk gel dediler yat dinlen kalkma kan görmeden gitme 
8 Eylül 2021 (276 puan) yorumladı
Tesekkurler yorumunuz icin belime igneler batiyor sanki Rabbim sağ sağlim kucaklarimiza almayi nasip etsin insallah
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 603 göst.
0 oy
1 cevap 277 göst.
0 oy
3 cevap 461 göst.
27 Ağustos 2023 Doğum kategorisinde -1122 (1,155 puan) sordu

1,512,194 soru

24,666,153 cevap

366,986 kullanıcı

...