CAnim haftamiz ayni sancin varmi peki benden bugün cok az leke geldi hastaneye gittim dogumhanede ebeler vardi baktilar bir parmak acilmam var sancim var az birsey nişanmda gelmis dediler ama ben görmedim geldigini ve şuan bebegim sertleştigi zamn çok sancim oluyor bebek kaslmayi bıraknca sanci geciyor sende durumlar nasl
1,512,425 soru
24,668,903 cevap
367,153 kullanıcı