0 oy
694 göst.
8 Eylül 2021 Doğum kategorisinde (709 puan) sordu
Ebe mi kesip dikiş atıyor yoksa doktor mu kesip dikiş atıyor

4 Cevap

0 oy
8 Eylül 2021 (723 puan) cevapladı
Devlet hastanelerinde ebe yapıyor canım.
8 Eylül 2021 (158 puan) yorumladı
Uyusturuyolar mi peki
8 Eylül 2021 (723 puan) yorumladı
Yok canım ne uyuşturması.zaten o sancıda o kesinin acısı arada kaynıyor:))
8 Eylül 2021 (642 puan) yorumladı
Uyuşturuyorlar tabikide. Eltim hemşire benim uyuşturmadan yapamazlar dedi. İgneyi falan hissetmiyormussun ama.
-Reklam-
0 oy
8 Eylül 2021 (1,003 puan) cevapladı
Ebe yaptı bana hissetmedim uyusturdular
0 oy
8 Eylül 2021 (2,625 puan) cevapladı
Ebe yapıyor ama sen dikisi hissetmiyorsun bile 
0 oy
8 Eylül 2021 (222 puan) cevapladı
Bende devlette normal doğum düşünüyorum Rabbim kesisiz dikişsiz sorunsuz bize doğumlar nasip etsin inşallah hepimize aminn

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 287 göst.
0 oy
8 cevap 1,003 göst.
0 oy
1 cevap 536 göst.
0 oy
2 cevap 503 göst.

1,512,355 soru

24,668,145 cevap

367,111 kullanıcı

...