0 oy
170 göst.
8 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,569 puan) sordu
Kizlar dun gece cok kustum ben hamileligimde normalde migdem bulanmaz ve kusmam sizce bebege bir zarari varmidir anlam veremedim neden kustum yataga uzandim bulantidan kivramdim em sonda kustum ?

2 Cevap

0 oy
8 Eylül 2021 misafir cevapladı
 
En İyi Cevap
Bende 30 haftalığım midem yanıyor eksiyor kusasim geliyor resmen bebek büyüdü ve mideye baskı yaptığı için bence
8 Eylül 2021 (1,569 puan) yorumladı
Insallah oyledir canim tesekkur ederim
8 Eylül 2021 misafir yorumladı
Rica ederim bende çok yiyorum o yüzden mide bulantısı yaşıyorum. Bişey yedikten sonra hemen uzanma otur biraz birde mide bulantısini aklına getirmemeye çalış:)
-Reklam-
0 oy
8 Eylül 2021 (1,249 puan) cevapladı
Kusmak bebeğe zararı yok. Seninde mide artık yukarıda fazla yemişsen çıkarmış olabilirsin. Bende 2 aya yakındır az yemek zorunda kalıyorum mide yukarıda olduğu için biraz fazla yemek yemek ya kusmaya yada şiddetli ağrıya sebep oluyor. Az az sık ye gerekirse. Ayrıca üşütme soğuk alırsanda mide bulantısı olabilir
8 Eylül 2021 (1,569 puan) yorumladı
Yok canim aksina dun fazla yemedim adet sancisi gibi agrilarimda vardi kasiklarimda tesekkur ederim yorumun icin

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 199 göst.
19 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Fatme26 (205 puan) sordu
0 oy
1 cevap 256 göst.
0 oy
0 cevap 106 göst.
0 oy
7 cevap 521 göst.

1,512,413 soru

24,668,795 cevap

367,148 kullanıcı

...