0 oy
373 göst.
6 Eylül 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (274 puan) sordu
Arkadaşlar 3 4 gündür aşırı derecede kasinti var enfeksiyon çıkmıştı idrar yollarım da büyük bi ihtimalle ondan kaynaklanıyor kasinti nin gitmesi için ne yapmam gerekir lütfen bişeyler onerin
Gebelik haftası 22+4

1 cevap

0 oy
6 Eylül 2021 (339 puan) cevapladı
Elma sirkesini sulandirip pamukla sil hem enfeksiyonu kırar hemde seni rahatlatır 
6 Eylül 2021 (274 puan) yorumladı
Uzum sirkesiyle yapsam bişey olurmu evde o varda
6 Eylül 2021 (339 puan) yorumladı
Onu bilmiyorum iyice yakabilir ben sadece elma sirkesiyle biliyorum ama onunla yaparsan çok sulandir ne olur ne olmaz
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 935 göst.
0 oy
3 cevap 554 göst.
0 oy
0 cevap 223 göst.
0 oy
6 cevap 737 göst.

1,512,748 soru

24,673,332 cevap

367,397 kullanıcı

...