0 oy
203 göst.
6 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (47 puan) sordu
Her mevsim geçişinde oluyor farenjit normalde sprey ilacim vardı şuan 37 haftalık hamileyim propolis kullansam zararı olur mu acaba 
Gebelik haftası 37+1
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
6 Eylül 2021 (1,304 puan) cevapladı
Haftaniz cok ileri, kullanmayın derim ben. Ari ürünleri alerjik reaksiyonlara sebebiyet verebilir.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 433 göst.
0 oy
6 cevap 419 göst.
1 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Dilanpltt (35 puan) sordu
0 oy
3 cevap 216 göst.

1,512,245 soru

24,666,743 cevap

367,040 kullanıcı

...