0 oy
270 göst.
6 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (47 puan) sordu
Her mevsim geçişinde oluyor farenjit normalde sprey ilacim vardı şuan 37 haftalık hamileyim propolis kullansam zararı olur mu acaba 
Gebelik haftası 37+1

2 Cevap

0 oy
6 Eylül 2021 (1,654 puan) cevapladı
Hamilelikte kullanilmiyor diye biliyorum canım Dr a sor mutlaka 
6 Eylül 2021 (47 puan) yorumladı
Cuma günü gidicem sorarım inşallah iyilesirim
-Reklam-
0 oy
6 Eylül 2021 (3,785 puan) cevapladı
Doktorum kullanabilirsin dedi kaliteli markanın 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 747 göst.
2 Haziran 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Büşra123 (78 puan) sordu
0 oy
1 cevap 251 göst.
0 oy
0 cevap 139 göst.
16 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 932777 (2 puan) sordu

1,512,234 soru

24,666,656 cevap

367,028 kullanıcı

...