0 oy
239 göst.
6 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Kızlar gece 12 den bu yana oglen 3 e kadar bebek hareketleri yüzünden sancı çektim geçmedi nst alttan muayene ultrason hepsini oldum ama hiç Bi sorun çıkmadı ama Bi 37 haftalık olmasına ramen Bu kadar saat hareketli olması normalmi
Gebelik haftası 37
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
6 Eylül 2021 (799 puan) cevapladı
Bende 36+1 bebeğim çok sert hareket ediyor
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 593 göst.
22 Haziran 2021 Doğum kategorisinde Hatice kavas ercan (42 puan) sordu

1,512,198 soru

24,666,164 cevap

366,986 kullanıcı

...