0 oy
282 göst.
6 Eylül 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (24 puan) sordu
iyi gunler guzel anneler. 12+0 haftalik hamileyim. TSH degerim 6.05 cikti. bjnun icin her hangi bir ilac kullanan veya onerisi olan  arkadaslar varmi? 
Gebelik haftası 12

4 Cevap

0 oy
6 Eylül 2021 (143 puan) cevapladı
Levotiron 25 mcg kullanıyorum camım ama doktoruna danış o versin 
-Reklam-
0 oy
6 Eylül 2021 (29 puan) cevapladı
Direk tiroit ilacı başlarlar. Vakit kaybetmeden dahiliyeye görün canım
0 oy
6 Eylül 2021 (316 puan) cevapladı
Dahiliye ya da endokrin goxukmelisin ilk 3 ay 2.50 olmalı 
0 oy
6 Eylül 2021 (1,070 puan) cevapladı
Levotiron kullanıyorum benimde 4. Haftada çıkmıştı hemen başladık 6.05 ti 25mg yetmedi 50 mg kullanıyorum şuan dahiliyeye git acil hemen kontrol altına alınması gerekli cnm ihmale gelmz bebekte gelişim geriliğine sebep oluyor dedi doktor

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 684 göst.
13 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Duygu3838 (40 puan) sordu
0 oy
2 cevap 449 göst.
30 Mayıs 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Fadeemm (334 puan) sordu
0 oy
8 cevap 1,245 göst.
0 oy
7 cevap 541 göst.

1,512,399 soru

24,668,598 cevap

367,134 kullanıcı

...