0 oy
464 göst.
6 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (31 puan) sordu
Kızlar şuan 34 haftayım. Sütyen olarak 95 takıyorum emzirme sütyeni alacağım sizce bir beden büyüğünü mü almalıyım yoksa aynı beden mi almalıyım? 
Gebelik haftası 34

2 Cevap

0 oy
6 Eylül 2021 (48 puan) cevapladı
Bir beden buyugunu al bence canm
-Reklam-
0 oy
6 Eylül 2021 misafir cevapladı
Bence de büyüğünü alın göğüs yine büyüyor süt dolunca 

İlgili sorular


1,512,206 soru

24,666,250 cevap

366,991 kullanıcı

...