0 oy
318 göst.
6 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,075 puan) sordu
Nst de sıfır sancı acılma yok adet olucak gıbı bel ve kasık agrım var 2 gundur. Bunun sebebi nedir bilen var mı napmalıyım. Niye acı cekıyorum ben 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 418 göst.
0 oy
2 cevap 359 göst.
0 oy
3 cevap 419 göst.
0 oy
1 cevap 250 göst.

1,512,456 soru

24,669,368 cevap

367,171 kullanıcı

...