0 oy
215 göst.
6 Eylül 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (11 puan) sordu
32 +1 hamileyim ve suyum geldi 1 cm açılma var dedi doktor ama nts de falan herşey normal dedi bir sıkıntı yok dedi bu sabah kontrol edecekler. Sizce ne olur açılma devam etmiş midir? Gidişatın normaldi sezeryanla erkenden doğurttururlar mı yoksa başına gelen varsa yazsın ne olacağını lütfen. 
Gebelik haftası 31+1
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1,512,294 soru

24,667,240 cevap

367,056 kullanıcı

...