0 oy
204 göst.
5 Eylül 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (109 puan) sordu
Iyi günler kızlar bn 35 +4  olduk normalde bebeğim hakaretleri cok iyiydi  maşallah Ama dünden beri yavaşladı oyle cok hareket etmiyor  ilk hamileliğim korkuyorum cikilota falanda yedim ama etmedi bnmi  hissetmedim ama hissederdim  doktora egr  bugünde yavaş hareket ederse yarın doktora gidimmi  normal mi acaba  
Gebelik haftası 35

1 cevap

0 oy
5 Eylül 2021 misafir cevapladı
32+1 im 2 3 gün önce benmde gün içinde neredeyse hiç hissetmemiştim akşam normale dönmüştü canım
5 Eylül 2021 (109 puan) yorumladı
Bnde bekliycem bugün akşama kadar olmasa yarın doktora gitcem ya için içimi yiyor cunki
5 Eylül 2021 misafir yorumladı
Stres yapınca da hareketlenmiyor
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 552 göst.
0 oy
4 cevap 791 göst.
0 oy
6 cevap 561 göst.
0 oy
10 cevap 445 göst.
12 Eylül 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Aylin demir (5,462 puan) sordu

1,512,510 soru

24,670,106 cevap

367,209 kullanıcı

...