Arkadaşlar benim 2. Hamileliğim ve bebeğim 2 hafta önde gidiyor herşegi maşallah gayet normal 18. Haftadayım ve hala hissetmiyorum normal mi hissetmeyen var mı benim gibi
1,512,741 soru
24,673,108 cevap
367,376 kullanıcı