0 oy
266 göst.
3 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,652 puan) sordu
Aile hekimime ilac yazdrmak için gitmiştim. Gelmişken kan degerlerine de bakalm dedi. Kan testi istedi. Hepsi normal gibi bir b12 düşük çıktı 148 degeri. Haftaya kadin doguma randevum olduğunu söyleynce doktoruna göster mutlaka dedi. Zaten su an 36+4deyim. Bu saatten sonra nasil bir tedavi olur. Vitamin kullaniyorm b12 var icinde ama yetersiz o dedi. İğne falan mi verir sizce. Doguma da az kaldi gbi
Gebelik haftası 36+4

1 cevap

0 oy
4 Eylül 2021 (2,148 puan) cevapladı
İğne yazar canım ilk geneligimde 5 iğne vurundum haftasina uçtu değerim korkmama gerek yok çok çokda düşük değil seninki bebmki 50 lerdeysi
4 Eylül 2021 (1,652 puan) yorumladı
Zaten son haftalara girdim ya idare edilir mi yoksa igne mi verir onu merak ettm ben de
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 269 göst.
3 Şubat 2024 Hamilelikte Testler kategorisinde Karelibattaniye (303 puan) sordu

1,512,697 soru

24,672,508 cevap

367,340 kullanıcı

...