0 oy
108 göst.
3 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Merhabalar 9 haftalık hamileyim 2.cocogum tahlilleri falan yaptırdım sorun yok fakat cok fena karın iç kısmın da böbreklere dogru cok agrım var sizce normal mi gaz sansıcısı diye dusundum ama onla alakası yok sanırım butun işlerimi aksatyama basladım ve son haftalar da çok agrı yapıyor sizce neden? 
Gebelik haftası 9

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.


1,512,191 soru

24,666,068 cevap

366,981 kullanıcı

...