0 oy
725 göst.
3 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (110 puan) sordu
Iyi akşamlar herkese birşeyi dolaba kaldırmak  için kendimi baya esnettim gogusumun altına ağrı girdi bi sorun olur mu bebek için 
Gebelik haftası 22+3

2 Cevap

0 oy
3 Eylül 2021 (162 puan) cevapladı
Olmaz inşallah ama hiç bir şey bebeğinden önemli değil yapmayın kaldırmayın dikkat edin sonra içiniz yanmasın lütfen dikkat et.
3 Eylül 2021 (110 puan) yorumladı
Normalde çok dikkat ediyorum  evde tekim  bi anlık dalgınlığıma geldi  inşallah  teşekkürler
-Reklam-
0 oy
3 Eylül 2021 (849 puan) cevapladı
Bebeğin hareketlerini kontrol edin 
3 Eylül 2021 (110 puan) yorumladı
Hafif kıpırdamaları var
3 Eylül 2021 (849 puan) yorumladı
Bişey yoktur Allahın izniyle o zaman
3 Eylül 2021 (110 puan) yorumladı
Insallah teşekkür ederim yorumunuz için

İlgili sorular


1,512,558 soru

24,670,801 cevap

367,243 kullanıcı

...