0 oy
445 göst.
3 Eylül 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (173 puan) sordu
Kızlar ben aşı olmak istemiyordum fakat çalıştığım için tamamen zorunluluk geldi aranızda aşı olan varmi randevum 17sinde doktora sormadım ama bu akşama aşı için randevu aldım aşı olacam korkuyorum bi sıkıntı olur mu ki 

Perşembe günüde tetonoz aşısı olmuştum 
Gebelik haftası 24+2

6 Cevap

0 oy
3 Eylül 2021 (114 puan) cevapladı
Tetonozun üzerinden 20 gün geçmesi lazım aşı için ben dün oldum bugun Tetonozun 2. Dozu vardı hemşire 20 gün sonra olacaksın dedi dikkat edin
3 Eylül 2021 (124 puan) yorumladı
Ben de tetanoz 2.dozu oldum bugün demek 20 gün beklemem lazım ben de aşı olacaktım doktora da sormamıştım henüz
3 Eylül 2021 (114 puan) yorumladı
Benim doktorum ol dedi bu zamana kadar sormadım keşke daha erken sorup olsaydım ölenlerin yarısından fazlası aşısız olanlar biranönce aşını ol deyince dün hastaneden çıkıp hemen sağlık ocağına koştum
3 Eylül 2021 (124 puan) yorumladı
Hayırlısı olsun ben de 20 gün sonra olurum inşallah
-Reklam-
0 oy
3 Eylül 2021 (171 puan) cevapladı
Tetenozla arasina 15 gun koymak gerekiyormus dr dedi . Bende cift doz biontecliyim suan 37 haftayim . Tam hatirlamiyoum ama 5 6 aylikken olmustum aşıları. Bende bir yan etki gorulmedi . Ilk gun grip gibi gecirdim . Bi iki gunde kolum ağrıdı tetenozdaki gibi . 
0 oy
3 Eylül 2021 misafir cevapladı
Tetonoz aşımı 1 ay sonraya ayarlayarak aşımı oldum bende biraz süre olması lazım sonuçta aşılanıyor uz vücudumuz kaldırsın
0 oy
3 Eylül 2021 (230 puan) cevapladı
Ben iki doz sinovac oldum birşey olmadı
0 oy
3 Eylül 2021 (74 puan) cevapladı

Ben olmak istedim aile hekimom deki hemşire kadın doğum cuya sor sonra dedi


0 oy
3 Eylül 2021 (2,625 puan) cevapladı
Tetenozla covid arasına 3 hafta koydurdular bana bence iptal et bekle 

İlgili sorular


1,512,204 soru

24,666,242 cevap

366,990 kullanıcı

...