0 oy
468 göst.
3 Eylül 2021 Doğum kategorisinde (187 puan) sordu
Kızlar iki gündür baya koyu katı sapsarı bir akıntı geldi sonra iki de bir sıcaklık hissediyorum bakıyorum. Beyaz şeffaf bir akıntı geliyor ayakta iken aktıgını hissediyorum.38+4 günlügüm bu nişan mı doguma az mı kaldı 

4 Cevap

0 oy
3 Eylül 2021 (449 puan) cevapladı
39+0 bende de kaç gündür öyle doğuma yakın akıntılar artıyormuş
3 Eylül 2021 (187 puan) yorumladı
Korku ve heyecan başladı artık hayırlısı olsun kardeşim
-Reklam-
0 oy
3 Eylül 2021 (251 puan) cevapladı
Bende 38+4 oldum bugün ve son 4 5 gündür beyaz akıntım arttı.islaklik hissediyorum ve baktığımda akıntı olmus oluyor .bakalim ne zaman gelecek prenses ilk kizimi 38+5 doğurdum.
0 oy
3 Eylül 2021 (258 puan) cevapladı

39+4 günlük hamileyim bendede var canım o katı beyaz  çok geliyor ama daha doğmadı bebeğim:)


3 Eylül 2021 (785 puan) yorumladı
38 haftaligim sarı akıntı war zaten enfeksiyonda çıktı çamaşır degstrmye ıyi geliyorum doğum yakinmidir bilemedim şu sızar gbi oluyo baya geliyo bazen gcen acile bek agrsyla gttm 54 60 lara çıktı sancı sonra indi ebe normal desi pzrtesi kontrolüm war bskslmndokyor ne dycek nstye baglycklr gne
0 oy
3 Eylül 2021 misafir cevapladı
Mantar enfeksiyonu olabilir mi acaba doktorunuza sorsanız daha iyi olur sanki

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 603 göst.
13 Eylül 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Şenayşaki (373 puan) sordu
0 oy
11 cevap 720 göst.
0 oy
0 cevap 318 göst.

1,512,333 soru

24,667,886 cevap

367,091 kullanıcı

...