0 oy
660 göst.
3 Eylül 2021 Hamile Kalamama kategorisinde (1 puan) sordu
Kızlar bıldıgım kadarıyla hamile degılım adet gunume 6 gun kalmıştı  3 gundur kanlı damarlı seklinde akıntım gelıyo

Ben adet olmusumdur diye sanıyodum ama olmadım da 

Enfeksiyon olabılır mı diye dusundum ama agrı sızı kasıntı hıc bırsey yok bende 

Daha once boyle olan var mı bana cevap verin lutfen

2 Cevap

0 oy
3 Eylül 2021 (179 puan) cevapladı
Bende arada olurdu evlenmeden önce. Doktora görün cnm
3 Eylül 2021 (1 puan) yorumladı
Siz gıtmışmıydınız sıze ne dedıler
3 Eylül 2021 (179 puan) yorumladı
Sıkıntı stresten oluyor genelde ama yinede görünmelisin. Onunla alakası varmı bilmiyorum ama benim sol yumurtalığımda dermoid kist çıkmıştı sonra.
3 Eylül 2021 (1 puan) yorumladı
Benımde sol kısımda kucuk agrım oldu ama ben ıyısımı doktora gideyim cevap ıcın cok tesekkur ederim cok saolun
-Reklam-
0 oy
3 Eylül 2021 (35 puan) cevapladı
Bende de evlendikten sonra oldu doktora gitmedim fırsatım olmadı ama sen bir git istersen için rahat olur
3 Eylül 2021 (1 puan) yorumladı
Ya benım 1 yıldır bebegım olmuyor yenı evliyim zaten adet gunumu beklıyodum gidip tahlil verecektim gunume de az kaldı sımdı ne zaman gideyim bekleyim mı yoksa gidiyim mı bılemedım
3 Eylül 2021 (35 puan) yorumladı
Gününe ne kadar kaldı 3-4 günse bekle bazen gecikirse falan da böyle leke geliyor.
3 Eylül 2021 (1 puan) yorumladı
Haftaya kadar beklıyım bari aynı sekılde devam ederse hastaneye gidiyim cevabın ıcın tesekkur ederim saolun
3 Eylül 2021 (35 puan) yorumladı
Rica ederim umarım olumsuz bir şey yoktur

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 438 göst.
0 oy
4 cevap 636 göst.
0 oy
1 cevap 354 göst.
0 oy
2 cevap 455 göst.

1,512,419 soru

24,668,852 cevap

367,149 kullanıcı

...