0 oy
530 göst.
2 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (34 puan) sordu
37+4 bebeğin kafası aşşağııda döner mi bebek yoksa hep öyle kalırı mı sukuat yapsam yürüyüş ve egzersiz sorun olur mu normal doğum gözüküyor şuan 

2 Cevap

0 oy
2 Eylül 2021 (322 puan) cevapladı
Evet yere çökme hareketi yap dedi bana. Gunumuz ayni sizinle. O hareket dogum kanalina girmesini saglar bebegin dedi.bebimki 37+0 da henuz kanala girmemisti baş aşağidaydi
3 Eylül 2021 (34 puan) yorumladı
Teşekkürler
-Reklam-
0 oy
2 Eylül 2021 (5,247 puan) cevapladı
Bol bol yürü  cnm bebek ne zmn döner fark etmezsin bile. 
3 Eylül 2021 (34 puan) yorumladı
Teşekkürler

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 237 göst.
0 oy
3 cevap 285 göst.

1,512,782 soru

24,673,788 cevap

367,418 kullanıcı

...