Kizlar 10 gündür 1cm acıktığım var sancilarimla bugün yine acile gittim aynı 1 cm açıklık ama rahmin yumusamis dendi hastaneden 4 saattir geldim bu kanama oluştu bu Nisan mi kötü bisey mi
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı