0 oy
448 göst.
1 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (9 puan) sordu
Merhabalar. 21 haftalık hamileyim. Bebeğim hala çok aşağıda kasıklarda hareket ediyor. Doktorum kafası sağda ayakları solda dedi. Bu haftalarda bebek hareketlerini nerde hissediyorsunuz bu kadar aşağıda olması normal mi? 
Gebelik haftası 21+4

2 Cevap

0 oy
1 Eylül 2021 (906 puan) cevapladı
Hiç tarafı yok :) hangi tarafta olursa ordan hisedersin ben sağ sol aşağı yukarı her yerden hissediyorum ama tabi aynı değil benimki üçüz ama bence tekler de bebek nerdeyse orda hisedilir 
1 Eylül 2021 (9 puan) yorumladı
Maşallahhhh Allah sağlıkla kucağına aldırsın. Benm de 7 yaşında ikizlerim var. Şimdiki bebeğim tek
1 Eylül 2021 (906 puan) yorumladı
Yükü hafifletmissin sen şimdi ikizlerin de bakar yardımcı olur Allah bana yardım etsin uctaneyle . Rabbim kimsenin kucağını boş koymasın sanada kucağına almayı nasip etsin inşallah
-Reklam-
0 oy
1 Eylül 2021 (906 puan) cevapladı

Hiç tarafı yok :) hangi tarafta olursa ordan hisedersin ben sağ sol aşağı yukarı her yerden hissediyorum ama tabi aynı değil benimki üçüz ama bence tekler de bebek nerdeyse orda hisedilir 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 762 göst.
15 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Asra (299 puan) sordu
0 oy
2 cevap 382 göst.
0 oy
4 cevap 324 göst.

1,512,344 soru

24,667,973 cevap

367,100 kullanıcı

...