0 oy
803 göst.
1 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,500 puan) sordu

image

 Kizlar net sonucum nasil 

Gebelik haftası 27+6

7 Cevap

0 oy
1 Eylül 2021 (377 puan) cevapladı
Benim nst hakkında bilgim yok da bunu çeken doktor sonucu yorumlamıyor mu canım? Yani nasıl oluyor ?
1 Eylül 2021 (1,500 puan) yorumladı
Kağıdı aldı gitti dosyamda gördüm cektim bende
1 Eylül 2021 (377 puan) yorumladı
Allah Allah tüh canım ya. Tabi Sen de merak ediyorsun haliyle.  Orası devlet hastanesi miydi özel mi? Yani benzer şeyleri hepimiz zaman zaman yaşıyoruz da ondan soruyorum canım
-Reklam-
0 oy
1 Eylül 2021 (11 puan) cevapladı
sancı görünmüyor sanırım
1 Eylül 2021 (1,500 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
0 oy
1 Eylül 2021 (122 puan) cevapladı
Sancı yok normel gözüküyor 
0 oy
1 Eylül 2021 (131 puan) cevapladı
Sancın hiç yok 
0 oy
1 Eylül 2021 (360 puan) cevapladı
Cok minik 2 3 sancin cikmis normal kontrolmu yoksa bi belirtimi vardi gittin 
1 Eylül 2021 (1,500 puan) yorumladı
Bebek hareketi hissetmiyordum
1 Eylül 2021 (360 puan) yorumladı
Anladim cnm brbegin kalp atimlari var aktif oyle duruyor sanci 1 2 minik brlki oda yalanci seydir sanci e zaten 30 lara yaklasiyorsun normal artik kiminin gec baslar kiminin erken
0 oy
1 Eylül 2021 (1,978 puan) cevapladı
Doktorun kontrol amaçlı mi çekti canım yoksa sancı falan hissettinde doktorun öyle mi çekti. Bende seninle aynı haftadayim yarın gidicem banada çeker mi merak ettim.
0 oy
1 Eylül 2021 (473 puan) cevapladı
Ters çekmişsin ve yazılar okunmuyo

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 912 göst.
0 oy
4 cevap 948 göst.
0 oy
4 cevap 1,393 göst.
0 oy
3 cevap 591 göst.

1,512,351 soru

24,668,092 cevap

367,110 kullanıcı

...