0 oy
249 göst.
31 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde (133 puan) sordu
Merhaba 1 hafta önce doğum yaptım covit aşısı olmayı duşünıyorum. Doğumdan sonra olan oldum bebeğe bir etkisi varmı emzirmeden dolayı çok kararsız kaldım 

2 Cevap

0 oy
31 Ağustos 2021 (667 puan) cevapladı
Ben emziriyorum bir sıkıntı olmadı canım hatta bu gün doktor açıklama yaptı bebeğe bi nebze faydası var diye 
-Reklam-
0 oy
31 Ağustos 2021 (317 puan) cevapladı
Aşıdan sonra bikaç saat emzirilmiyor bi de 6 ay olana kadar pek önermiuor doktorlar. Benim görümcem de doğum yaptı doktor ek gıdaya geçene kadar bekle demiş tam nedenini bilmiyorum

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 273 göst.
25 Aralık 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Yesmmmm (1,108 puan) sordu
0 oy
9 cevap 877 göst.
0 oy
13 cevap 2,176 göst.

1,512,190 soru

24,666,047 cevap

366,981 kullanıcı

...