0 oy
148 göst.
31 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2,446 puan) sordu
merhaba arkadaşlar 15 +1 gunluk hamıleyım  3 gundur cok fena terliyorum ve ates basıyor..bunu yaşayan var mı bu donemde normal  mi kabızlık problemim var ondan da kaynaklanıyo olabılır mi?
Gebelik haftası 15+1

1 cevap

0 oy
31 Ağustos 2021 (1,023 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Normal sanırım aynilari bendede var 
-Reklam-

1,512,751 soru

24,673,353 cevap

367,397 kullanıcı

...