0 oy
414 göst.
31 Ağustos 2021 Hamilelikte Güzellik kategorisinde (3 puan) sordu
Hamileligimin 6. Ayına giricem saçlarımı boyatmak istiyorum sorun olurmu.yaptiran varmı??
Gebelik haftası 24+2

4 Cevap

0 oy
31 Ağustos 2021 (110 puan) cevapladı
Ben boyattim bitkisel boyayla açık ortamda sizde boyaticaksaniz acık ortamda boyatin ki boyayi solumayin
-Reklam-
0 oy
31 Ağustos 2021 (31 puan) cevapladı
Çok aklınıza takmıyorsanız boyatmayın bence. Benim de beyazlarım çok ama boyatmadım ne olur ne olmaz en bitkiseli bile kimyasal.
0 oy
31 Ağustos 2021 (240 puan) cevapladı
Doktorum ilk uc ay ve son uc ay disinda bitkisel boya ile boyayabilecegimi soylemisti. Bense hic boyatmadim. Riske girmek istemedim. Saclarinda cok beyaz yoksa az daha sık disini bence canim
0 oy
31 Ağustos 2021 (1,046 puan) cevapladı
14.haftada pandmeide sacimikestim 24.haftada boyadim cok dibe yaklastirmadan sıkıntı olmadı 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 330 göst.
0 oy
4 cevap 726 göst.
0 oy
3 cevap 593 göst.
0 oy
16 cevap 815 göst.

1,512,458 soru

24,669,416 cevap

367,171 kullanıcı

...