Bende 34 haftayım olmayı düşünmüyorum zaten emziren ve gebeler üzerinde çalışma yok aşı üreticisinin sağlık bakanlığının web sayfasında ve aşı vurulurken imzalatılan kağıtta yazıyor
1,512,325 soru
24,667,746 cevap
367,080 kullanıcı