0 oy
239 göst.
29 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (85 puan) sordu
Kızlar 18. Haftadayım ama hala kendi yaptığım yemekleri yiyemiyorum tiksiniyorum. Çok da güzel yaparım yemeği ama yerken tadı iğrenç gelmeye başlıyor bir anda ardından ağzımda iğrenç bir his ve o yemekten tiksiniyorum. Ne zaman geçecek bu yoruldum :((
Gebelik haftası 18

3 Cevap

0 oy
29 Ağustos 2021 (1,043 puan) cevapladı
Ya bende sizin gibiyim. 17. Haftamdayim. Yediğim seylerden tiksiniyorum iğreniyorum. Hiç bir şeyin tadını alamıyorum doğru düzgün. Eski günlerimi özledim. Ne zaman geçecek bu durum 
29 Ağustos 2021 (85 puan) yorumladı
Valla brn en sevdiğim yemeklerden bile tiksindim ya nasıl yapacağım bilmiyorum
-Reklam-
0 oy
29 Ağustos 2021 (30 puan) cevapladı

Kızlar gözünüzü korkutmak gibi olmasın ama 32 haftalığım hala devam ediyor Bi türlü geçmedi lavobola kardeş olduk artık :ermm:

0 oy
29 Ağustos 2021 (1,346 puan) cevapladı
21 haftada geçmişti canım az sabır 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 138 göst.
0 oy
11 cevap 588 göst.
0 oy
6 cevap 278 göst.
0 oy
1 cevap 211 göst.
18 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Aylin demirci (11 puan) sordu

1,512,818 soru

24,674,262 cevap

367,442 kullanıcı

...