0 oy
428 göst.
28 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (308 puan) sordu
1 2 haftalik hamileyim serum istedim verdi bana hemsire gözlem odasına gec dedi bayan gözleme gectim bei teyze yatıyordu uzakgına oturdum ama sonra hemsire geldi dedi niye oraya gittin orda covidlerin yeri bende dedim bana bişi demediniz baska yere gectim cok korkuyorm bişi olmusmudur teyze covidliymiş
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
28 Ağustos 2021 (196 puan) cevapladı
Temas yoksa bişey olmaz canım 
-Reklam-
0 oy
28 Ağustos 2021 (86 puan) cevapladı
Allah'ın izniyle bişi olmaz temas olmadıkça inşalalh maskenizde takılıdıysa hiç korkmayın...

1,512,149 soru

24,665,545 cevap

366,953 kullanıcı

...