0 oy
428 göst.
28 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (125 puan) sordu
Kızlar merhaba bugün adetimin 10 günü gecikti ve hafta önce evde test yaptım çıktı şuan 4+3 üm bugün kan verdim acile beta hcg 3568 çıktı kese de karından görünmedi alttan bakınca hemen göründü. Sizce nasıl iyi mi beta değeri
Gebelik haftası 4+3

3 Cevap

0 oy
28 Ağustos 2021 (223 puan) cevapladı
Güzel iyi hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah
28 Ağustos 2021 (125 puan) yorumladı
İnşallah canım
-Reklam-
0 oy
28 Ağustos 2021 (163 puan) cevapladı
Çok iyi bence hayırlı olsun 
28 Ağustos 2021 (125 puan) yorumladı
Evet çok şükür sağolun
0 oy
28 Ağustos 2021 (7 puan) cevapladı
Benim hala görünmedi çok küçük tam belli degil adetim den 8 gün geçti ama hala tam net degil 
28 Ağustos 2021 (125 puan) yorumladı
Kese mi net değil canım alttan baktılar mı beta değerin kaç

1,512,452 soru

24,669,317 cevap

367,168 kullanıcı

...