0 oy
241 göst.
28 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu
Herkese merhabalar şuanda kovidliyim on gün oldu 13 haftalık hamileyim son üç gündür yediğimi çıkarıyorum doğru dürüst bişey yiyemedim ne önerirsiniz birde bebiş için bı sıkıntı olmuş mudur merak ediyorum hastaneye de gidemiyoruz

1 cevap

0 oy
28 Ağustos 2021 (655 puan) cevapladı
Ekmek arası domates ekmek arası ekşi elma grissini falan yedim ben. Covidden değildir bulantıların muhtemelen. 
28 Ağustos 2021 (2 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim inşallah ondan değildir ama bu zamana kadar hiç böyle bı kusmam falan olmamıştı i yüzden de biraz tedirgin oldum
28 Ağustos 2021 (195 puan) yorumladı
Bende covidim bende de oldu iki gün yoğundu şimdi sadece bulantı var iştahım yeni yeni geliyor. Çok geçmiş olsun
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 313 göst.
0 oy
3 cevap 348 göst.
0 oy
5 cevap 393 göst.
0 oy
4 cevap 354 göst.

1,512,339 soru

24,667,968 cevap

367,100 kullanıcı

...