0 oy
128 göst.
28 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde (19 puan) sordu
Merhaba sevgili hamisler.❣ 35+2 haftalığına.2 gündür karnımda sertleşme oluyor.ilk kez böyle hissediyorum kasiklarim ve alt tarafta da ağrı hissediyorum.Sizde de olmuş muydu bu haftalarda? İlk dogumum sezaryendi.Kontrole gitmeli miyim sizce?
Gebelik haftası 35+2
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1,512,207 soru

24,666,260 cevap

366,991 kullanıcı

...