0 oy
429 göst.
28 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (136 puan) sordu

Kızlar 12+4 haftalik hamileyim ilk defa bu dün peceteyle sildigimde kahverengi pıhtı bişey geldi normal mi ?  Covid olduğumdan doktora da gidemiyorum. 

image

Gebelik haftası 12+4
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

3 Cevap

0 oy
28 Ağustos 2021 (353 puan) cevapladı
Ara doktorunu anlat
-Reklam-
0 oy
28 Ağustos 2021 (222 puan) cevapladı
Normal değil maalesef. Doktorunuzu arayın. Yada ambulansı arayıp bilgi verin. 
0 oy
28 Ağustos 2021 (70 puan) cevapladı
Covidim gidemiyorum diye bişey  yok kendi özel aracın varsa çift maske vs önlemlerini alıp hastanenin covid aciline  istediğin zaman gidebilirsin 112yi ara durumunu bildir gerekirse ambulansla alıyorlar 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 988 göst.
0 oy
6 cevap 897 göst.
0 oy
2 cevap 1,179 göst.
28 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Buket26 (136 puan) sordu

1,512,742 soru

24,673,121 cevap

367,376 kullanıcı

...