0 oy
158 göst.
27 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (153 puan) sordu
Haftaya ikili tarama testine gireceğim 11+2 oluyor ancak randevu buldum sorun olur mu erken mi sizce? Birde aç mı gitmeliyim yok mu bilemedim 
Gebelik haftası 10+4

2 Cevap

0 oy
27 Ağustos 2021 (7 puan) cevapladı
Olmaz canım ben de 12+3de yaptırdım ve kandan bakıldığı için açlık tokluk da farketmiyor
27 Ağustos 2021 (153 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
27 Ağustos 2021 (92 puan) cevapladı
11 haftalikken ikili test yapti doktorum ac, tok farketmiyo

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,436 soru

24,669,132 cevap

367,159 kullanıcı

...