0 oy
483 göst.
27 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (224 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar Çam Sakura Hastanesi'nde perinotoloji bölümüne giden oldu mu? Sonrasında memnun kaldınız mı?
Gebelik haftası 21

1 cevap

0 oy
27 Ağustos 2021 (211 puan) cevapladı
Ben gidiyorum canım çok memnunum önce gebe poliklinik te takip oluyordum sonra perinatoloji de takibe devam tabiki buna doktor lar karar veriyor 
27 Ağustos 2021 (224 puan) yorumladı
Teşekkür ederim cevap için. Beni de gönderdiler bir türlü randevu almamıştım. Özelde istediğim Dr da 23. Hafta dolmali dedi. Tayinimiz çıktı Malatya'ya gidiyorum. Bugün bayrampasada k.dogum a gittim perinotoloji açtı şansıma 31 ağustosta boş yer vardı merak ediyorum nasıl acaba diye.
27 Ağustos 2021 (211 puan) yorumladı
Gayet iyi temiz güzel bir hastane benim muayene yaklaşık yarım saatten fazla sürdü
27 Ağustos 2021 (224 puan) yorumladı
İnşallah güzel şeyler duyarım. Heyecanlıyım. İçeri eşinizi aldılar mi?
27 Ağustos 2021 (211 puan) yorumladı
Yok canım maalesef eşleri içeri almıyorlar hangi doktora aldın randevu
27 Ağustos 2021 (224 puan) yorumladı
Pakizer Banu Kılıçoğlu
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 446 göst.
22 Şubat 2021 Doğum kategorisinde Gmzli (139 puan) sordu
0 oy
4 cevap 343 göst.

1,512,508 soru

24,670,086 cevap

367,208 kullanıcı

...