Merhaba hanımlar.... Doğumum Şubat Mart gibi olucak. Nasıl kıyafet almam gerekiyor. Evim çok sıcak. Yorganla yatamiyoz . Pike ile yatiyoz. 1 tane oğlum var oda aynı şekilde. Pikeyle yatiyor
1,512,355 soru
24,668,145 cevap
367,111 kullanıcı