Merhaba hanımlar.... Doğumum Şubat Mart gibi olucak. Nasıl kıyafet almam gerekiyor. Evim çok sıcak. Yorganla yatamiyoz . Pike ile yatiyoz. 1 tane oğlum var oda aynı şekilde. Pikeyle yatiyor
1,512,391 soru
24,668,538 cevap
367,128 kullanıcı