0 oy
393 göst.
26 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (330 puan) sordu
Bebek diye düşünüyorum ama 5 gündür hep aynı yerin şişmesi tesadüf olamaz acaba bı sorun mu var cevaplayın nolur deliğin sol tarafı gözle görülür şekilde sisiyo
Gebelik haftası 20+5

3 Cevap

0 oy
26 Ağustos 2021 (2,559 puan) cevapladı
Benimde öyle artık poposumudur başka yeri mi bilemiyorum göbeğim yamuluyor sol tarafı biraz daha sert ve şişik
26 Ağustos 2021 (330 puan) yorumladı
Bebek midir yani
26 Ağustos 2021 (2,559 puan) yorumladı
Evt başka ne olabilir ki
26 Ağustos 2021 (330 puan) yorumladı
Hareketlerini yeni hissetmeye başladım da o yüzden şaşırıyorum bu kadar erken belirti vermesine gebelik haftama baktınız dimi
26 Ağustos 2021 (222 puan) yorumladı
benimde oyle sol tarifim hep sis bebek orda heralde genelde hep orda tekme atiyor
26 Ağustos 2021 (2,559 puan) yorumladı
Benimde hareketlerini hissetmeye başladıgımda beri hep sol tarafta ve sol tarafım yamuk bazen bariz yamuluyor bebektendir farklı sebeb istiyorsan oksapar iğne kullanıyorsan ve hep sol tarafına vuruyorsa oda aynı yere vurunca beze yapıyor ve göbeğin o kısmı bıraz yamuk duruyor
-Reklam-
0 oy
26 Ağustos 2021 (18 puan) cevapladı
Bebek solda toplaniuor bendede oluyor aynisi 
0 oy
26 Ağustos 2021 (1,083 puan) cevapladı
Bende de sağda oluyor. Bebek toplanıyor göbek yamuluyor

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 444 göst.
4 Nisan 2021 Tüp Bebek kategorisinde Buketsercan (12 puan) sordu
0 oy
1 cevap 183 göst.
0 oy
4 cevap 337 göst.
27 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde ZeyCen (19 puan) sordu

1,512,748 soru

24,673,330 cevap

367,396 kullanıcı

...