Bence çok paralar vermeyin, hiçbir şey kullanmadım, tek bir çatlağım bile yok.. Algı oluşturulmuş illaki çatlak kremi kullanmamız gerekiyor diye. Vücudunuzu nemli tutun normal nemlendirici krem kullanın yeterli olur bence ki ben onu bile yapmadım
1,512,748 soru
24,673,276 cevap
367,387 kullanıcı