Bence çok paralar vermeyin, hiçbir şey kullanmadım, tek bir çatlağım bile yok.. Algı oluşturulmuş illaki çatlak kremi kullanmamız gerekiyor diye. Vücudunuzu nemli tutun normal nemlendirici krem kullanın yeterli olur bence ki ben onu bile yapmadım
1,512,755 soru
24,673,400 cevap
367,400 kullanıcı