0 oy
372 göst.
26 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde (156 puan) sordu
Dün dişim çok ağrıdı bebeğimle ilgilenemedim çok üzüldüm mecbur kaldım apranax içtim dünden beri korkudan emziremiyorum mama yiyor bebeğim 4 aylık beni istiyor ama korkuyorum sütü sağsam tekrar versem birşey olurmu bunu yaşayan varmı?
Gebelik haftası Doğdu
Kapatılma nedeni: Sol menüden bebek bakımı bölümüne yazınız

1 cevap

0 oy
26 Ağustos 2021 (2,512 puan) cevapladı
Sağ  canim sonra emzir keske parol icseydin. 
26 Ağustos 2021 (156 puan) yorumladı
Parol içtim fayda etmedi malesef
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 498 göst.
25 Mart 2021 Doğum kategorisinde Plnzml (54 puan) sordu
0 oy
0 cevap 199 göst.
11 Mart 2023 Doğum kategorisinde Yagmurdamlasi (57 puan) sordu
0 oy
8 cevap 437 göst.
28 Ocak 2023 Doğum kategorisinde Nurgul enes (95 puan) sordu
0 oy
1 cevap 224 göst.

1,512,432 soru

24,669,069 cevap

367,158 kullanıcı

...