Oğlumda da vardı hatta doğana kadar vardı hiç de geçmedi. Çok şükür sağlıklı doğdu. Şuan 4 bucuk yaşında çok şükür. Yalnız bnce bnmkinin bağırsak parlaklığı kanlı amniyon sıvısı yuttugundandı. Çünkü genelde kanamalı idi gebeliğim. Plesanta kanıyordu
1,512,150 soru
24,665,544 cevap
366,953 kullanıcı