0 oy
631 göst.
25 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde (15 puan) sordu
Kızlar karnımı dalgınlığıma gelip masanın kenarına vurdum hatta bi yeri kan toplamış ufak kısmı biraz acıyor gibi sorun olur mu durumu yaşayan var mı? Bebeğim haraket ediyor çok şükür 
Gebelik haftası 35+3

2 Cevap

0 oy
25 Ağustos 2021 (104 puan) cevapladı
Bir sey olmaz Allahin izniyle korkmayin
25 Ağustos 2021 (15 puan) yorumladı
İnşallah olmaz :((
-Reklam-
0 oy
26 Ağustos 2021 (1,535 puan) cevapladı
bisey olmaz allahin izniyle gobek buyudukce insan carpiyor benimde cok basima geliyor hepte bulasik makinasi yerlestirirken tezgaha vurmaktan biktim 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 636 göst.
10 Eylül 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gumus_1 (292 puan) sordu
0 oy
5 cevap 748 göst.
0 oy
5 cevap 1,213 göst.
0 oy
3 cevap 558 göst.
18 Haziran 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Kaderaydnli (66 puan) sordu

1,512,559 soru

24,670,812 cevap

367,243 kullanıcı

...