0 oy
249 göst.
25 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (912 puan) sordu
Doktora hafif lekelenmem var dedim geçti şuan lekelenme ama bana bunu yazdı hızlı hızlı geçiştirdi devlet hastanesi sorunsalı. Bu ilacı kullanan oldu mu bir zarari olur mu sabah akşam tok karnına alacakmisim adam gibi anlatmadı bile kafayı yicem ya
Gebelik haftası 13

1 cevap

0 oy
25 Ağustos 2021 (49 puan) cevapladı
Bende kullandım canım bitene kadar kullan dedi doktorum. Hafif lekelenme olmuştu. Doktor risk var demişti. Kendi doktoruna sorabilirsin. 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 628 göst.
25 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tatlisannecik (912 puan) sordu
0 oy
5 cevap 627 göst.
0 oy
7 cevap 805 göst.
24 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tatlisannecik (912 puan) sordu
0 oy
8 cevap 788 göst.
21 Mayıs 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Darkblue! (689 puan) sordu

1,512,734 soru

24,673,046 cevap

367,375 kullanıcı

...