0 oy
271 göst.
24 Ağustos 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (43 puan) sordu
6+1 haftalık hamileyim subkoryonik hematom var ve progestan kullanıyorum bir haftadır düşük riskimin hala olduğunu söyledi doktorum hatta kanama alanı biraz daha büyümüş kendiliğinden geçecek mi yoksa düşük mü olur çok heyecanliyim 

2 Cevap

0 oy
24 Ağustos 2021 (283 puan) cevapladı
Progestan iğne mi canım kullandgn yoksa fitil falan mi
24 Ağustos 2021 (43 puan) yorumladı
Ağızdan alıyorum ilacı ikisi de aynı etkide demişti doktorum
-Reklam-
0 oy
24 Ağustos 2021 (356 puan) cevapladı
Progestan iğne iste canım  bol bol su iç

VE hiç kalkma wc den başka bişey olmaz Allahın izniyle 
24 Ağustos 2021 (43 puan) yorumladı
Ilacini verdi ben de ağızdan alıyorum bir haftadır biraz da büyümüş kanama acaba geçmeyecek mi doye korkuyorum  hayırlısıyla geçer inşallah
25 Ağustos 2021 (356 puan) yorumladı
Iğnesi daha etkili canım. Iğnesini iste doktordam ve o hapı vajinal yoldan al

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 331 göst.
1 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hllnur (104 puan) sordu
0 oy
3 cevap 409 göst.
29 Aralık 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kader.vt (1 puan) sordu
0 oy
6 cevap 373 göst.

1,512,628 soru

24,671,431 cevap

367,282 kullanıcı

...