Canım doktora gitme 7 hafta olsun kalp atışlarını dinlemeye git Allah yardımcın olsun
Tam anlamadım yanlışsa düzelt düşük yaptım 1 ay geçti tekrar test yaptın.300lu birşey mi cikti
senin tekrar gebelik olmuş canım diğeri muhtemelen kimyasal gebelikti bu değerin inşAllah düzenli artış gösterir yavrunu kucağına alırsın hayırlısıyla
1,512,788 soru
24,673,868 cevap
367,423 kullanıcı