0 oy
570 göst.
8 Kasım 2018 Hamilelikte Testler kategorisinde (41 puan) sordu
Kızlar adetim 13 gün geçince kanama yaşadım ve 257 cıktı iki gün sonra tekrarladık 269 a düşmüştü ve 1 ay günüm geçti şuan ise 333.1 doktor başka hastaneye sevk etti yardımcı olur musunuz kafayı yiyecem boyle yaşayan oldumu

3 Cevap

0 oy
8 Kasım 2018 (1,021 puan) cevapladı

Canım doktora gitme 7 hafta olsun kalp atışlarını dinlemeye git Allah yardımcın olsun 

8 Kasım 2018 (3 puan) yorumladı
Şuan gebelik hesabına göre 8 hafta 2 günlük ama hiç değerim düşük:-((
-Reklam-
0 oy
8 Kasım 2018 (466 puan) cevapladı

Tam anlamadım yanlışsa düzelt düşük yaptım 1 ay geçti tekrar test yaptın.300lu birşey mi cikti

8 Kasım 2018 (3 puan) yorumladı
Evet cnm ya kanama vardı gittim 257 cıktı ve doktor hamilesin dedi sonra iki gün sonra tekrarladım 169 a düşmüştü 17 gün geçti tekrarladım şuan 333.1 :-(((
8 Kasım 2018 (466 puan) yorumladı
Bak bende 677 iki gün sonra 960 yani iki katına çıkmadı  düşük yaptım hemen hemen bi 25 gün sonra  gittim kan verdim 49  yani tekrar hamileyim
8 Kasım 2018 (3 puan) yorumladı
Dis gebelik olabilir dedi :-(((
0 oy
8 Kasım 2018 (172 puan) cevapladı

senin tekrar gebelik olmuş canım diğeri muhtemelen kimyasal gebelikti bu değerin inşAllah düzenli artış gösterir yavrunu kucağına alırsın hayırlısıyla

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 1,594 göst.
0 oy
3 cevap 414 göst.

1,512,788 soru

24,673,868 cevap

367,423 kullanıcı

...