Normalde ozele gidiyorum devlete kayıt yaptırmaya gittim hıc birsey demediler birde 1. 5 ay sonra gel diyorlar içimden dedim cok beklersin
1,512,591 soru
24,671,148 cevap
367,270 kullanıcı