Arkadaşlar bugün nstde sancım çıktı açılmam suan 2 santim. açılması böyle olupda kaç saat içinde doğum yaptınız yada kaç gün sonra doğum gerçekleşir bilgisi olan varmı dr yatis verdi ama.ben eve gelmeyi tercih ettim sancım olursa gideceğim tabiki.
1,512,480 soru
24,669,695 cevap
367,190 kullanıcı