Kızlar son adet tarihim 23 temmuz dün sağlık ocagin da test yaptırdım beta HCG 26.34 çıktı bugün doktora gittim birşey gözükmedi ama şuan kahverengi lekenme var ve kasik ağrım var sizce normal mi ?
1,512,779 soru
24,673,685 cevap
367,414 kullanıcı