0 oy
142 göst.
24 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (68 puan) sordu

Kızlar son adet tarihim 23 temmuz dün sağlık ocagin da test yaptırdım beta HCG 26.34 çıktı bugün doktora gittim birşey gözükmedi ama şuan kahverengi lekenme var ve kasik ağrım var sizce normal mi ?

image

Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 487 göst.
0 oy
11 cevap 537 göst.
0 oy
7 cevap 839 göst.
0 oy
2 cevap 302 göst.
30 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elmira1903 (145 puan) sordu

1,512,781 soru

24,673,736 cevap

367,415 kullanıcı

...